Cry's Blog

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

Cry's Blog

بلاگ " شوالیه " ، متفاوت ترین بلاگ من خواهد بود . ممکنه شما توی این بلاگ دچار گیجی بشید اما عیبی نداره ، بهتون قول میدم عادی میشه براتون ! اما حالا چرا " شوالیه " ؟ خب راستش دیگه برام اسم بلاگ مهم نیست ، مهم نوشته هامه که شما میخونید و بهم فکر میکنید ، " شوالیه " رو هم چون در فارسی و انگلیسی از کلمه ش خوشم میاد قرار دادم بعنوان اسم بلاگم که ممکنه بعدا تغییرش بدم دوباره . اما اسم من محمد مهدی هست و با اسم مستعار Leo ( لـئــو ) و Cry ( گریه ) شناخته میشم . دلایلش رو هم لازم نمیدونم اینجا توضیح بدم . تازه هم دارم با فرهنگ بلاگ نویسی آشنا میشم و امیدوارم نظرات گرمتون رو از نوشته های سرد و بی روح من دریغ نکنید .
راه های ارتباط با من :
ایمیل : lvlr_@live.com
ایمیل : Mr.Cry@my.com
Telegram تلگرام : MrCry@

I H4TE TIME ...

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ، چند ساعت پیش تصمیم گرفتم یه تصویر زمینه ی جالب رو با عنوان " من از زمان متنفرم " آرام بسازم و با شما به اشتراک بزارم . ولی جدای این حرفا این واقعیت هم داره .. چی ؟ همین که من از زمان متنفرم دیگه ... امیدوارم شما هم بپسندید چشمک . راستی هرکی هم حدس بزنه این تصویر زمینه رو من بعد از دیدن چه فیلمی ساختم بهش جاییزه میدم خنده .

( برای دریافت یا دیدن تصویر در اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید )

من از زمان متنفرم

اسم : I H4TE TIME

حجم : 386 کیلوبایت

اندازه : 1920 در 1080

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۲
Mohammad Mahdi

نظرات  (۲)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۰۱ فرشته عذاب

چه متنفر باشی چه نباشی ، من به شدت منتظر تمام شدن زمانت هستم.

میدونم که امثال تو هیچ فرقی با شهدای فیلم Mad Max Fury Road که معرفیشون کردی ، ندارین.

پس حساب کارت با خودمه آقای BAWL


به امید دیدار

فرشته عذاب


پاسخ:
سلام . ممنون که به بلاگ بنده اومدید و نظر قشنگتون رو دریغ نکردید . 

منظور بنده در فیلم از شهید اون تعریفی نیست که از شهدای خودمون داخل ایران داریم و بنده به هیچ وجه به شهدا بی احترامی نکردم .

توضیح برای روشن شدن فکر شما : داخل فیلم اون کلمه انگلیسی که بنده واژه ی شهید رو براش آوردم به خاطره عقیده و حالات و شعار اون افراد جنگجو داخل فیلم هست که بنده به عنوان یه مترجم باید معنی رو به بهترین شکل به خواننده برسونم . امیدوارم متوجه شده باشید .

ممنون از حضورتون .
بعد دیدن اون فیلم که زندگیشون به زمان بستگی داره با زمان وسیله میخرن
با زمان میمیرن
زمان زندگیشونم رو مچشون نوشته
اسم فیلم یادم نیست

پاسخ:
سلام . خخخ درسته یعنی اینکه فیلم رو دیدی .

اسم فیلم اینه : In Time

جاییزت رو هم بیا تلگرام بگیر ... 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی