Cry's Blog

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

Cry's Blog

بلاگ " شوالیه " ، متفاوت ترین بلاگ من خواهد بود . ممکنه شما توی این بلاگ دچار گیجی بشید اما عیبی نداره ، بهتون قول میدم عادی میشه براتون ! اما حالا چرا " شوالیه " ؟ خب راستش دیگه برام اسم بلاگ مهم نیست ، مهم نوشته هامه که شما میخونید و بهم فکر میکنید ، " شوالیه " رو هم چون در فارسی و انگلیسی از کلمه ش خوشم میاد قرار دادم بعنوان اسم بلاگم که ممکنه بعدا تغییرش بدم دوباره . اما اسم من محمد مهدی هست و با اسم مستعار Leo ( لـئــو ) و Cry ( گریه ) شناخته میشم . دلایلش رو هم لازم نمیدونم اینجا توضیح بدم . تازه هم دارم با فرهنگ بلاگ نویسی آشنا میشم و امیدوارم نظرات گرمتون رو از نوشته های سرد و بی روح من دریغ نکنید .
راه های ارتباط با من :
ایمیل : lvlr_@live.com
ایمیل : Mr.Cry@my.com
Telegram تلگرام : MrCry@

من و فیلم " Maleficent "

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

Maleficent

فیلم یا بهتر بگم انیمیشن " Maleficent " یا " شیطان " یک فیلم خیلی شلوغ بود از جلوه های ویژه که به شخصه عاشق اینجور جلوه ها و اینجور سبک ها هستم . و این فیلم اگه اشتباه نکنم اومد و داستانی که اکثر ما به نام زیبای خفته شنیدیم رو شکست و از دید خودش روایت کرد . فیلمی که آنجلینا جولی در نقش " Maleficent " یکی از متفاوت ترین بازی هاش رو ارائه داد که مرز بین عشق و انتقام رو توی فیلم پیاده کرد . توی فیلم داستان در رابطه با آشنا شدن یک موجود از دنیایی دیگه ست که با عشق از دنیای آدم ها آشنا میشه اما نمیدونه که این عشق نا خالصی داره و همیشه هم خالص و واقعی نیست . " Maleficent " به یکی از آدم های قصه اعتماد میکنه و دل می بنده اما بهش خیانت میشه و آتش انتقام اون رو تبدیل به موجودی پلید میکنه . در ادامه ی فیلم شما می بینید که چطور یک احساس پاک و یک معصومیت میتونه شریر ترین آدم ها رو از پا در بیاره و به خوبی ها هدایت کنه که این جا " Maleficent " اسیر این احساس خاص و عشق واقعی میشه و زمانی که تصمیم می گیره نفرینش رو از روی این احساس پاک و عشق حقیقی بر داره که دیگه خیلی دیره . توی فیلم شما متوجه میشید که طبق داستان های قدیمی و کلیشه ای تنها بوسه ی یک پسر بر دختر نیست که طلسم ها و نفرین ها رو باطل میکنه ، بلکه شما یاد میگیرید که بوسه ی ( احساس ) یک مادر هم میتونه همین معجزه رو به حقیقت برسونه .

داخل فیلم من از اون صحنه ای که شاهدخت توی جنگل میاد و با " Maleficent " برخورد میکنه و بغلش میکنه و میگه " منو بغل کن منو بغل کن " خیلی خوشم اومد و واکنش " Maleficent " خیلی جالب بود بنظرم . 

در کل این فیلم هم بنظر من مثل دو فیلم  " Oz the Great and Powerful " و " Alice in Wonderland " که شرکت Disney ساخته ، خوب و موفق عمل کرده و سبک مشابهی داره . همون پیام های همیشگی ، همون خوب جلوه دادن جادوگری و جادو و ... ، و خیلی پیام های دیگه که مستقیم داره اعتقادات و سبک زندگی حقیقی مسلمون ها رو هدف قرار میده . من به این فیلم از عدد 10 عدد 1 رو میدم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۹
Mohammad Mahdi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی