Cry's Blog

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

ما عظیم تر از آنچه هستیم که می اندیشیم ...

Cry's Blog

بلاگ " شوالیه " ، متفاوت ترین بلاگ من خواهد بود . ممکنه شما توی این بلاگ دچار گیجی بشید اما عیبی نداره ، بهتون قول میدم عادی میشه براتون ! اما حالا چرا " شوالیه " ؟ خب راستش دیگه برام اسم بلاگ مهم نیست ، مهم نوشته هامه که شما میخونید و بهم فکر میکنید ، " شوالیه " رو هم چون در فارسی و انگلیسی از کلمه ش خوشم میاد قرار دادم بعنوان اسم بلاگم که ممکنه بعدا تغییرش بدم دوباره . اما اسم من محمد مهدی هست و با اسم مستعار Leo ( لـئــو ) و Cry ( گریه ) شناخته میشم . دلایلش رو هم لازم نمیدونم اینجا توضیح بدم . تازه هم دارم با فرهنگ بلاگ نویسی آشنا میشم و امیدوارم نظرات گرمتون رو از نوشته های سرد و بی روح من دریغ نکنید .
راه های ارتباط با من :
ایمیل : lvlr_@live.com
ایمیل : Mr.Cry@my.com
Telegram تلگرام : MrCry@

like eMo tion

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و سلام و تا همیشه سلام . خب چند ساعت پیش داشتم به بی خلاقیتی خودم نـِق میزدم که یهو این تصویر زمینه رو درست کردم تا یکم آروم بشم . خنده کار ـه خوبی شده امیدوارم که شما هم خوشتون بیاد . کلا بعید میدونم کسی یه دختر ـه eMo رو ببینه و خوشش نیاد چشمکخنده خب دیگه این شما و این هم والپیپر " like eMo tion "  .

( برای دریافت یا دیدن تصویر در اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید )

eMo - Cry

پ.ن : این تصویر زمینه در اندازه ی 1680 در 1050 درست شده که بنظرم این اندازه بهتر باشه تا اندازه ی 1920 در 1080 . با اینحال اگه کسی توی اندازه ی 1920-1080 خواست ایمیل بزنه براش تغییر بدم سایز رو . Color Mode ـه این تصویر هم CMYK هست . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۶
Mohammad Mahdi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی